Tulossa asiakastyytyväisyystutkimus – kerro meille, miten voimme parantaa palveluamme

Kokkolan Energia osallistuu asiakastyytyväisyystutkimukseen. Tutkimus suoritetaan puhelinhaastattelujen avulla syys-lokakuun vaihteessa, jolloin tutkimuksen toteuttaja IROResearch Oy tulee ottamaan yhteyttä asiakkaisiimme.

Tutkimus kohdistetaan kaukolämmön, sähkönsiirron ja sähkönmyynnin asiakkaisiin.

Tutkimustulosten avulla kehitämme toimintaamme ja parannamme asiakaspalveluamme entisestään. Perinteisten asiakastyytyväisyysmittareiden ohella kyselyssä selvitetään myös asiakkaiden odotuksia eri palvelukanavista, palveluista sekä tuotteista.

Energia-alan yhteinen asiakastyytyväisyysmittaus tarjoaa kattavan kuvan yrityksen onnistumisesta ydinliiketoiminnassaan, sekä vertailun muihin vastaaviin alan toimijoihin.

Kiitämme etukäteen yhteistyöstä ja asiakkaidemme palautteesta!

Jaa artikkeli